Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

ΠΟΥ ΠΑΣ ΒΡΕ ΦΟΥΚΑΡΑ ΤΖΙΜΠΡΙΛ

Photobucket

Καλά, που πάει ρε το παλικάρι?
Δεν ήξερε? Ε, δεν ρώταγε?
Ωραία και ήρθε στον Βάζελο, ποιος θα του δίνει πάσα? Ποιος θα του περνάει μπαλιές?
Ο Κατσούρ?
Ο Καραγκούνας?
Ο Νινής?
Ο Σίλβας?
Ο Μάτος?
Ή ο Σιμάο???
Με τόσα ανασταλτικοαμυντικά χαφ φέξε μου και γλίστρησα!
Άσε ρε Τζιμπρίλ, θα σου περάσω εγώ καμιά μπαλιά, μην ανησυχείς!!
Και σαν καλό παιδί που είναι και με αρχές σίγουρα θα κάτσει ήσυχος (κιχ δεν θα βγάλει) και δεν θα διαμαρτύρεται για τις πάσες στο γάμο του καραγκιόζη που θα του δίνουν οι αξιαγάπητοι συμπαίκτας του!
Στο φιλικό της Τετάρτης με την Φρουχτεν Γκίχτεν, αυτή την μεγάλη Γερμανική ομάδα, με αφορμή μια άστοχη μεταβίβαση που επιχείρησε ο Σεμπαστιάν (σας τον κλέψαμε) Λέτο προς αυτόν, έγινε ο συγκινητικός πραγματικός διάλογος:

Σισσέ: Θα σας εκτιμούσα Σεμπάστιαν εαν την επόμενη φορά, η μεταβίβασις της δερμάτινης σφαίρας να γίνει έμπροσθέν μου και ουχί όπισθεν μου!
Λέτο: Μμμ? Κάποιος με φώναξε Σεμπάστιαν?

Photobucket


Το έχω δει το έργο...
Μέχρι να καταφέρουν να συνεργαστούν αυτοί οι δυό, θα 'χουμε πάρει δυό τρία πρωταθλήματα ακόμα...

ΥΓ
Υπομονή να δούμε και σήμερα τι θα κάνουν και μετά μιλάμε!
ΧΕΧΕΧΕ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: