Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Οι πρώτοι χαιρετισμοί...

Καλησπέρα κι από μένα. Παρότι αρχάριος μπλόγκερ ανέκαθεν είχα την ανάγκη να εκφραστώ σε διάφορα θέματα και το ακροατήριό μου να υπερβαίνει το ένα άτομο, δηλαδή εμένα!
Τώρα μου δίνεται η ευκαιρία να έχω αναγνωστικό κοινό που θα αποτελείται από εμένα(σταθερός πελάτης) και το συνάδελφό μου τουλάχιστον.
Αρχίζοντας να χτίζω το μύθο μου ως γνήσια ψωνάρα που είμαι, το προσωνύμιο garrett κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι.
Συμβολίζει ένα χαρακτήρα που δρα στο περιθώριο, έχει τον τρόπο του να πετυχαίνει αυτό που θέλει και συνήθως το κάνει κρυφά αναγκάζοντας τον υπόλοιπο κόσμο που εμπλέκεται στο δικό του μικρόκοσμο να αντιλαμβάνεται τα αποτελέσματα των πράξεών του εκ των υστέρων και όχι τον τρόπο δράσης του. Βέβαια μιλάμε για κάποιον που κουβαλάει όπως όλοι τα πιστεύω του, τις προσωπικές του αδυναμίες και τα εκάστοτε καπρίτσια του.
Με αυτή τη μικρή εισαγωγή θα ήθελα να ευχηθώ κι εγώ καλή αρχή και μακάρι να αγγίξω ευαίσθητες χορδές σε θέματα που θα μου κάνουν αρκετή εντύπωση ώστε να ασχοληθώ μαζί τους.
Ο δικός σας Garrett.

1 σχόλιο:

kikop80 είπε...

Καλημέρα σνάδελφε!
Καλώς όρισες στο μαγικό κόσμο της μπλογκόσφαιρας!
Να ξέρεις πως στον υπέροχο και θαυμαστό αυτό κόσμο ποτέ δεν θα περπατάς μόνος!
Όλοι εμείς θα σε στηρίζουμε και θα σε παροτρύνουμε στα πρώτα δειλά αλλά σημαντικά βήματά σου!



ΥΓ
Βούρκωσα!
Τι συγκινητικόοοο!!!