Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Midnight Summer Dream

Είδα ένα όνειρο, ήμουν λέει στις κερκίδες ενός κατάμεστου ποδοσφαιρικού γηπέδου.
Οι θεατές όλοι ντυμένοι σε γαλανόλευκα παραληρούσαν εκστασιασμένοι από το μοναδικής ομορφιάς θέαμα που χάριζαν οι παίκτες με τις λευκές στολές με τις θαλασσιές ρίγες στο πλάι της φανέλας.
Κίνηση παικτών πάνω κάτω σε άμυνα και επίθεση, συνδιασμοί ευφυούς έμπνευσης, γρήγορες πάσες ακριβείας, αψεγάδιαστα κοντρόλ της μπάλας και ιδανική αλλά και αποτελεσματική εκτέλεση...
Αίφνης ξύπνησα από τον ύπνο μου με την καρδιά μου να χτυπά ταχύτατα και δυνατά!
Ανοίγω την τηλεόραση μέχρι να ξειδρώσω από τον τρομερό εφιάλτη και πέφτω πάνω στην επανάληψη του ματς της εθνικής.
Επιφώνημα ανακούφισης έφυγε απ' τα χείλη μου καθώς συνειδητοποίησα πως βρισκόμουν και πάλι στην γνωστή μας πραγματικότητα.
Οι παίκτες όλοι πίσω από τη σέντρα και ο γερμανός φιλέλλην τεχνικός που τόσα του χρωστάμε σαν έθνος να τους φωνάζει απ' τη γραμμή του γηπέδου, σαν άλλος Πόπωτας το σύνθημά του στους χωρικούς του Κολοκωτρωνιτσίου....ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩΩΩΩ!!!
Πίσω να κρατήσουμε παληκάρια μου. Ταμπουρωθείτε και πιάστε τα περάσματα να αντέξουμε στις επιθέσεις από τα λεφούσια της Μολδαβίας, Λουξεμβούργου, Ισραήλ, Λετονίας και Ελβετίας!!!
"Ουφ, τώρα όλα μοιάζουν σωστά"!

Πέρα απ' τ' όνειρο, τώρα..
Λες να 'ναι αλήθεια και να μας αφήσει ήσυχους ο μπάρμπα Ότο με την κυρά Μπεάτα του και να τα μαζέψει μετά το μουντιάλ, όπως άφησε να εννοηθεί σε πρόσφατη συνέντευξή του?
Δε μπορεί... μου κάνετε πλάκα, έτσι?
Δεν ξέρω αν μ' αξιώσει ο Θεός να ζήσω τέτοιο πράγμα, αλλά μακάρι να τα καταφέρω να δώ μια εθνική όπως τουλάχιστον εγώ τη ονειρέυομαι, να παίζει ομορφο ποδόσφαιρο...
Αλλά τίποτα δεν είναι απολύτως σίγουρο σ' αυτή τη ζωή!
Αν δεν το δω με τα μάτια μου δεν θα το πιστέψω ποτέ!



ΥΓ
Τι καλά θα ήταν να μην υπήρχε από τώρα ο γερμανός "φιλέλληνας" (από γερμανούς "φιλέλληνες, άλλο τίποτα πια...) και να έπαιζε όμορφη μπαλίτσα η εθνική στα γήπεδα της Αφρικής...
Ααχχχχ.....

Midnight summer dream....


Δεν υπάρχουν σχόλια: